Research Articles (Curriculum Studies)
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Research Articles (Curriculum Studies) by Subject "Academic literacy"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemEthno-linguistically diverse South African students' writing(Stellenbosch University, 2019) Pfeiffer, Verbra Frances; Van Der Walt, ChristaOne of the major challenges for designers of academic literacy programmes is to accommodate culturally and linguistically diverse student groups. This longitudinal study was conducted with pre-service teachers at Stellenbosch University to determine their understanding of the importance of good writing and ways in which they can use translanguaging to assist them in their writing. This study has also been viewed against the backdrop of multilingualism in South Africa, with the notion of socio-cognitive processes and its influence on the students’ ability to write. The aim of this study was to explore what students regard as good writing and to identify the kinds of strategies that multilingual students use when they write extended texts. When pondering on the holistic view of the findings, this study endorses the use of home languages in the educational practice of academic writing, but with particular caveats. The findings reveal that academic writing entails more than mere grammatical correctness on a surface level, but also involves taking cognisance of the second language learners’ background and way of implementing mental structures derived from their home language.
- ItemStudente se persepsies oor die moontlike oordrag van akademiese geletterheidsvaardighede na ander leerkontekste(Stellenbosch University, 2013) Cillie, Karlien; Coetzee, MariscaDie eksplisiete onderrig van kennis- en vaardigheidsoordrag speel ’n integrale rol in beide die kritieke en spesifieke uitkomste van hoër onderwys juis omdat hierdie tipe aanleg die vermoë om te dink, te redeneer, te beplan en ooreenkomstige besluite op ’n strategiese wyse te neem, onderlê. Vir menige studente geskied die vaardigheid van oordrag nie outomaties nie aangesien die toepassing daarvan gesofistikeerde nadenke oor die abstrahering van die korrekte patroon/formule/beginsels vanuit een situasie vir toepassing op ’n gelyksoortige of totaal andersoortige situasie impliseer. Om onder andere hierdie rede dui navorsing oor die afgelope nege dekades (1920-2012) daarop dat onderriginstellings klaaglik daarin misluk om enige wesenlike oordrag by leerders en studente te bewerkstellig. Vervolgens word daar deur hierdie artikel gepoog om ’n bydrae te lewer tot die sentrale rol wat kennis- en vaardigheidsoordrag in institusionele beplanning rondom die kurrikulumaanbod van eerstejaarstudente speel. Die moontlikheid word ondersoek of ’n akademiesegeletterdheidsintervensie binne die eerstejaarskurrikulum ingespan kan word om die oordrag van kritiese denkvaardighede na ander leermodules te bewerkstellig, terwyl dit tergelyktydig aan die voorwaardes van suksesvolle oordrag, soos geïdentifiseer deur Perkins en Salomon (1992), voldoen: deeglike en diverse oefening, eksplisiete abstrahering, aktiewe selfmonitering, die gebruik van metafore en/of analogieë en die stimulering van opmerksaamheid. Nadat elke voorwaarde vir optimale oordrag aan die hand van kursusinhoud bespreek en kwalitatiewe data rakende die kursus geïllustreer word, word die afleiding gemaak dat sodanige intervensies nuttig en volhoubaar kan wees om studente te ondersteun deur hulle met die nodige leesstrategieë en –vaardighede vir ander leerkontekste toe te rus.